23 Mayıs 2014 Cuma

"Bayat Ekmek Krebi"nden Umulmayacak Lezzet..

Yaklaşık on gündür özel şeyler hazırlamak içimden gelmiyordu. Bu sabah şeytanın bacağını kırmak istedim. Bayat ekmekli tariflerimize devam ederken bir de tamamen benim fikrim olan krep dürümünü tanıştırayım sizinle..


Şef (!) yanında ev yapımı erik şerbeti tavsiye ediyor  :-))
Krep tarifi diğer pek çok tariflerim gibi buradan. Ben farklı olarak süt yerine kefir kullandım ve biraz da karabiber ekledim. İçine sucuk koymadığım kreplerime muskat rendelemeyi de severim,aklınızda bulunsun :-)


Krebi klasik yöntemle hazırladıktan sonra asıl benim tarifim geliyor. Aslında çok basit ve bu basitliğinden umulmayacak kadar lezzetli bir kahvaltılık oluyor. Hatta görsel olarak biraz daha uğraşılsa beş yıldızlı mutfaklarda yenilebilecek güzel bir öğün haline gelebilir...


Bu, günlerini evinin dışında geçirmek zorunda olan yol arakadaşımın torpilli dürümü :-). Kreplerin içine sucuk ve kaşar dilimlerini bu şekilde yerleştirdikten sonra dürüm gibi sarıp tost makinasında iç malzemesi iyice özleşene kadar pişiriyoruz.


Bunlar da benim içimde baharlar açtıran çiçeklerim... Bu anın benim için özel bir anlamı var, oğulçe artık ağabey olduğunu kabullenip kardeşini salıncakta sallamak, tahterevana bindirmek gibi ona göre büyüüüüükkkk sorumlulukları üzerine alıyor... Çok şükür..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder