7 Aralık 2015 Pazartesi

Kar Maskelerine Devam...


Bu kış marifetli yün kategorisinde değerlendirilebilecek pek çok ürün sunmuşlar piyasaya. Kızçe bunu şeçti. Örmesi keyifli fakat bitince kelebeklerin tam görünmesi için şişle müdahale etmeyi gerektiriyor.


4 yaşındaki kızım için 90 ilmekten misinalı şişle başladım. Lastik örerek devam ettim. Boyun payını ölçelerek belirledikten sonra göz hizasına gelince 20 ilmek kestim. 10 sıra ördüm. 11. sırada 20 ilmek ekledim ve alın ölçüsünde ördüm. Bu arada sık sık giydirerek ölçtüm. Tepe kısmına gelince bütün düz örgüleri tek ilmeğe düşürdüm (kestim yani). Sonra 5 şişe geçirdim ilmekleri. Potluk yapmayacak şekilde yine ölçe ölçe kafama göre her sırada kestim. En tepesinde 5 ilmek kalınca içinden tığla iplik geçirerek büzdüm. Küçük bir motif yapıp tepesine diktim. 
E kız çocuğu süssüz olmaz deyip maskenin etek kısımlarına önce bir sıratığla ikili trabzan ördüm. sonra üzerine yarım halkalar yaptım (5 zincir çekip 2. ilmeğe batarak).
Güle güle kullansın :-))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder