18 Temmuz 2014 Cuma

Taşınmak Zor mu? Hem de çok...



     İki küçük çocuğu olan bir annenin günlük rutinine bir de taşınma işleri ilave olunca ne olur? İşler arapsaçına döner mi döner! Üstelik evinize gelen bir arkadaşınız sohbet esnasında size tam da 'taşınmak duygusal açıdan da yıpratıcı, sizin burada ne çok hatıranız var..' dediği sırada 'Anne giderken hatıralarımı da götürelim..' diyebilen hisli bir oğlunuz varsa.
        Ben daha önce de bir kere taşındım ama elimin kolumun bu kadar bağlandığını hatırlamıyorum. O zaman sadece oğulçe vardı ve 3,5 yaşındaydı. Ben bir ay boyunca yavaş ve düzenli, her şeyi içime sinerek temizlemiş, toparlamış ve kolay bir şekilde taşınmıştım. Şimdi yaklaşık iki hafta vaktim var başka bir şehre göçmeye fakat ben hala günlük işlerimin sarmalından kurtulabilmiş değilim :-( 
     İş yapmamı engelleyen biraz da evimizin küçük eşyamızın çok olması. Yani hazırladığımız kolileri istifleyebileceğimiz bir alan yok, kolileri hazırlamama izin vermeyen miniklerimiz var sağ olsunlar. 
      Dün gece uyumakta direnen çocuklarıma bakın size şimdi uyumayan maymun masalını anlatayım deyince oğlumun verdiği cevap; Anne hadi anlat anlat, maymun uyumadığı için büyümeyebilir, hasta olabilir, hadi anlat.... oldu. Oğlum böyle diyerek benim güya masalların arkasına sığınarak verdiğim mesajların gizli olmaktan çoookktaaannn çıktığını aşikar etmiş oldu masumca. 
       Velhasıl ben bu aralar dağınığım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder