8 Eylül 2014 Pazartesi

Kahvaltılık biberli peynir..


Anladım; uzun yazı yazabilmek için daha uzuuuuun süre beklemem gerekiyor. Şu anda taslağımda kayıtlı duran ama bir türlü son haline getirip de yayınlayamadığım yazı ikinci haftasını doldurmak üzere. Artık ona nazikçe selam verip yeni bir yazı yayınlama zamanı geldi.

Eski evimden kalma, alelacele yapılmış sonra da lezzetine doyulamamış bir tarif. Tamamen ben ürettim diyemem. Kayınvalidemin yaptığı biberli çökeleğe ben bir iki ilave yaptım; daha sağlıklı oldu :-)

Biberli Peynir;

1 kase süt çökeleği (ben süt çökeleğini yoğurttan yapılana tercih ediyorum)
3 çarliston biber
1 tk. çörekotu
1 tk. keten tohumu

Çarliston biberleri küçük doğrayıp az yağda kızartıyoruz. Sonra da bütün malzemeleri karıştırıp servis yapıyoruz. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder