11 Temmuz 2014 Cuma

Ispanaklı Pasta, Rezeneli Kurabiye..


İkizçe yeğenlerim nihayet üç aylık olduklarında teyzelerini ziyarete geldiler. Ben de onlar için hoş geldin pastası, anneleri için süt artırıcı ve gevşetici özelliğine inandığım zencefilli kurabiyelerden hazırladım. İki kız kardeşi aynı yerde yakalamam, misafir ağırlama telaşım esnasında pek mümkün olamadı ne yazık ki :-((
Tabii ki benim koşturmacamın bir çay içme fırsatını bile zar zor yakalayan ablamın telaşının yanında pek hükmü yoktu. Yine de geldikleri anda evimdeki çocuk nüfusunu bir anda beşe çıkarıp verdikleri neşe yaşanmaya, görülmeye değerdi...


Pasta tarifim malum adresten :-) Buradan bakabilirsiniz. Gerçi bu pastanın o sayfadaki görüntüyle alakası yok ama; benim adım hıdır...


Ben pastama uygun bir kalıp bulamayınca sebze sarma ipleriyle bağlayarak dinlendirdim.


Bunlar da tadına, aromasına doyamadığımız rezeneli kurabiyeler. Hem çayın hem kahvenin yanına yakıştırdık biz. Tarif için buraya tıklayın.

Allah ağzımızın tadını bozmasın. Sahip olduklarımıza layık olabilmeyi nasip etsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder