29 Eylül 2014 Pazartesi

Yaşıyorum Demektir...




Ne zaman kalbim kırılsa dilime dolanır hep şu şarkı... Bugün coşku haliyle dilimde çok şükür..

Zengin çocukla fakir kızın aşkına, bir türlü kavuşup mutlu olmayışına
Gözüm doluyorsa hala, korkmaya gerek yok; yaşıyorum demektir...

Bahçenin yemyeşil canlanışına, kirazın hınzırca çiçek açışına
Yüzüm gülüyorsa hala, korkmaya gerek yok; yaşıyorum demektir...

Düşenin dostunun olmayışına, düzenin buna hiç aldırmayışına
Kanım donuyorsa hala; korkmaya gerek yok; yaşıyorum demektir!

Senin beni yanlış anlayışına, çoktandır heyecan duymayışına
Canım yanıyorsa hala. korkmaya gerek yok; yaşıyorum demektir..

Anlatacak hikayelerim bitmedi henüz, anlaşacak doslarım tükenmedi,
Yorgunluk, kırgınlık hepsi gelir geçer, her şeye rağmen yaşamak güzel...

Söz; Aylin Atalay
Seslendiren; Candan Erçetin


2 yorum: