25 Ocak 2015 Pazar

Değil Mi Ki Evinde Kızın Var; De Ki Cennetin Anahtarı Var...

pascalcampion:  What do you think mister snuffles… Is this another afternoon of reading comics in the sun room?#pascalcampionart

Ben oğulçemin sevgisiyle harelenmişken... Erkek çocuğu annesi olmayı kendime çok da yakıştırıyorken... Canım oğlum; alım, yeşilim, sarım; yazım, kışım, baharım, ilk göz ağrım olmuşken hem de..
Yüklü olduğum dönemde gittiğimiz bir ev ziyaretinde, yaşlı bir teyze bana "kız çocuğu doğurmadıysan ana oldum deme!" dedi. Ne tuhaf bir sözdü, bu nasıl bir frekans aktarımıydı benim için. Ne demekti bu şimdi?

Fishing Spot by ~PascalCampion on deviantART

Çiçek kızım, gökçek kızım, bal kızım, 
Mine kızım, düğün kızım, toy kızım...
Yuvamızı şenlendirince, yıllar geçtikçe aile efradımızın kalplerine mührünü vurunca anladım ben bir kıza ana olmanın lezzetini. Elhamdülillah..

Crunchy! by PascalCampion


O teyzeyi bir daha hiç görmedim, görür müyüm bilmem de. Ama gıyabında saygıyla ellerinden öperim..
kız çocuğumuza nasıl bakalım? bu linkteki video da benim sayfamda dursun. Dinledikçe avunur, avundukça güçlenirim inşallah..

How many more..?  How many more days do we have before she's all grown up ? They did tell us that our children would grow fast.. I don't think I really believed it until now. I heard it, I understood it.. I didn't believe it.


Çizimler Pascal Campion'a ait..

My favorite type of evening. by PascalCampion


Bu da şarkımız olsun...


Not: Pascal Campion ile tanışmama vesile olan deli anne ye teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder